Ceel

Versione italianaEnglish versionHome PageSearchMapPeople Ateneo
Università degli Studi di Trento

Back

CEEL Events Workshop on experimental economics Fifth Session - Workshop on experimental economics

Fifth Session - Workshop on experimental economics

Last update:

May 2 - 3, 2002

Workshop on Experimental Economics

We have the pleasure to announce that, on May the 2nd and the 3rd 2002, the 5th "CEEL Workshop on Experimental Economics" will be held in Siena. The local partner is Prof. Luini.

This year, as well, contributions can be sent to CEEL (balkans@economia.unitn.it) or directly to Prof. Luini (luini@unisi.it) no later than 15th March 2002.

Scholarships covering trip expences will be available for young researchers or phd students.

Abbiamo il piacere di annunciarVi che il 2 e 3 maggio 2002 si terrà a Siena la quinta sessione del "CEEL Workshop on Experimental Economics", il cui organizzatore locale è il Prof. Luini.

Anche quest'anno saranno graditi i contributi che potrete inviare o al CEEL (balkans@economia.unitn.it) o direttamente al Prof. Luini (luini@unisi.it) entro il 15 marzo 2002.

Saranno disponibili delle borse per copertura "forfettaria" delle spese di viaggio per giovani ricercatori o studenti di dottorato.

Department of Economics via Inama, 5 I-38100 Trento tel. +39 461 282201